تاریخچه برند هاکوپیان

هاکوپیان ؛ تاریخچه اولین شرکت صنعتی پوشاک آقایان در ایران

هاکوپیان شرکت صنعتی تولید پوشاک در بهار ۱۳۴۹ توسط سومبات هاکوپیان یک ایرانی ارمنی‌تبار، با امکانات و سرمایه اندک بنیان‌گذاری شد.

هم اکنون مجموعه هاکوپیان؛ نامی سرشناس در میان شرکت‌های طراحی و تولید پوشاک ایرانی است که انواع پوشاک مردانه را طراحی و تولید می‌کند.

دفتر مرکزی آن در شهر تهران واقع شده‌است. هاکوپیان موفق به دریافت بیش از ۳۰ جایزه بین‌المللی و ۲ جایزه ملی گردیده‌است.

رشد این مجموعه به نحوی بوده که در حال حاضر شرکت صنعتی تولید پوشاک هاکوپیان دارای ۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور است.

تاریخچه شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان

شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان با هدف‌گذاری بلند مدت در سال ۱۳۴۹ توسط سومبات هاکوپیان بنیان نهاده شد. این شرکت اولین طراح و تولیدکننده تمام صنعتی پوشاک در ایران است.

موسس پوشاک هاکوپیان

سومباتهاکوپیان بنیانگذار این شرکت از دوران نوجوانی وارد حرفه خیاطی شد و پس از سال‌ها کسب تجربه در سال ۱۳۴۹ کارگاه کوچکی را در تهران تأسیس کرد.

ابتدای دهه ۸۰ کارگاه کوچک تولیدی این مجموعه با دنبال کردن هدف‌گذاری‌های بلند مدت، تبدیل به یک شرکت صنعتی و کسب و کاری خانوادگی شد.

با راه اندازی تکنولوژی هزاره سوم صنعت پوشاک در خطوط تولیدی این شرکت، هنر خیاطی با صنعت در هم آمیخت. فرآیند تولید کت، شلوار و پیراهن در کارخانه‌های هاکوپیان و نوراشن در بومهن تهران انجام می‌گیرد.

هاکوپیان برای تأمین پارچه و مواد اولیه محصولات خود با تولیدکنندگانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، انگلستان و ترکیه همکاری می‌کند.

از همان ابتدا با هدف افزایش و تضمین کیفیت محصولات، کارشناسان هاکوپیان برای آموختن دانش نوینِ صنعت پوشاک به دوره‌های تخصصی مختلف مد و پوشاک در کشورهای اروپایی اعزام می‌شوند.

در طی ۴۵ سال توانسته‌است در بخش طراحی، مدسازی و تولید، در حیطه خدمات فروش و پس از فروش، فعالیت‌های خود را در سطح استانداردهای اروپایی مطرح نماید.

این واحد در حال حاضر دارای بیش از ۴۰۰٫۰۰۰ مشترک ثابت در داخل و خارج از کشور است.

افتخارات شرکت‌هاکوپیان

از جمله مهترین اقداماتی که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی توسط‎هاکوپیان صورت گرفته‌است می‌توان به؛ احداث و واگذاری مدرسه مریم مقدس ۱ در شهر بم، مریم مقدس ۲ در شهر بومهن، اشاره کرد.

برند هاکوپیان در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

طراحی لباس تیم ملی هاکوپیان

همچنین؛ برای جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه، هاکوپیان تولید لباس رسمی تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ار آن رونمایی کرد.

هاکوپیان با پابندی به سه اصل زیبایی، وقار و کیفیت، تکیه بر دانش و فناوری‌ جدید، توسعه منابع انسانی ارزشمند و بازنگری مداوم در اهداف و اندیشه‌ها، توانسته‌ موفقیت‌ها و افتخارات بسیاری به دست آورد.

طراحی سیستم مشتری‌مداری نوین، توسعهٔ بخش‌های طراحی، تولید و توزیع با ایجاد یک کارخانهٔ تولید کت و شلوار کلاسیک و اسپرت، یک کارخانهٔ تولید پیراهن.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *