پیشینه برند سن ایچ

سن ایچ برند شرکت عالیفرد ؛ تاریخچه مجموعه تولیدی انواع نوشیدنی

سن ایچ برند شرکت عالیفرد (سهامی خاص) مجموعه تولید کننده انواع نوشیدنی است، این شرکت از سال ۱۳۵۷ با مدیریت بخش خصوصی تأسیس شد.

سن ایچ یا شرکت عالیفرد در زمینه تولید انواع کنسانتره میوه، شربت و آبمیوه در شهر صنعتی کاوه در ۱۵ کیلومتری ساوه فعالیت می‌کند.

تنوع و کیفیت محصولات این شرکت، با رعایت تمامی معیارهای کیفی و صنعتی، باعث شده درمیان تولیدکننده خوشنام، نزد مصرف‌کنندگان نهایی، قرار گیرد.

همچنین؛ به عنوان یک واحد تولیدی معتبر در بین صاحبان صنایع غذایی کشور و نهادهای ناظر کیفیت و استانداردهای ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد.

برند سن‌ایچ متعلق به شرکت عالیفرد؛ در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

شرکت عالیفرد هر ساله، از طرف سازمان غذا و دارو و همچنین از سوی سازمان استاندارد به عنوان واحد نمونه و برتر استان مرکزی شناخته می‌شود.

شرکت عالیفرد برند سن ایچ

شبکه توزیع برند سن ایچ شرکت عالیفرد

شرکت پخش سایه سمن نماینده انحصاری توزیع محصولات شرکت عالیفرد می باشد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1374 آغاز نمود.

هم اکنون از طریق 16 شعبه در سراسر ایران بصورت مستقیم 30 استان را تحت پوشش قرار داده است، این استان ها بیش از 70% از جمعیت کل کشور را تشکیل می دهند.

سایر استان ها نیز از طریق نمایندگی انحصاری شرکت عالیفرد در هر منطقه پوشش داده می شوند. شرکت پخش سایه سمن به عنوان اولین شرکت پخش، گواهینامه ISO 22000 (مدیریت نگهداری و توزیع مطلوب محصولات) را در ایران به دست آورده است.

این شرکت با اتکا به امکانات مناسب فنی و حفاظتی از نظر تعداد نیروی انسانی ماهر، وسائط نقلیه استاندارد جهت پخش محصولات، انبارهای مجهز، سیستم نرم افزاری پیشرفته و سایر عوامل امید دارد بتواند در آینده ای نه چندان دور به عنوان برترین شرکت پخش در ایران مطرح گردد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “سن ایچ برند شرکت عالیفرد ؛ تاریخچه مجموعه تولیدی انواع نوشیدنی”

  1. دوآنو نیم‌رخ
    دوآنو

    من سن ایچ رو همیشه به عنوان یک نوشیدنی خنک میشناسم
    مطلب جالبی بود تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *