های برند اطلاعات برندها

های برند متولد شد! اطلاعات و بررسی برندها

های برند پایگاهی برای اشتراک اطلاعات و بررسی برندها. های برند کاملا شخصی و غیروابسته-غیرسازمانی مدیریت میگردد.

مشارکت مخاطبان برندها کیفیت اطلاعات برندها برای؛ استفاده سایرین را فرونی میبخشد. همراه های برند باشید، سازنده مشارکت کنید.

های برند اطلاعات و تاریخچه برندها

اطلاعات عمومی از برندهای مشهور ملی و بین المللی، تاریخچه پیدایش یا تغییرات صورت گرفته سازمانی، سطح تعامل برندها با مخاطبان و… .

حتی برای کنجکاوی؛ گاهی دنبال تاریخچه شکل گرفتن یک برند هستید. معمولا جستجو در اینترنت، ویکی پدیا و حتی سایت خود برند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اکنون؛ با تولد های برند نیز؛ شکل جامع دیگری از اطلاعات و تاریخچه برندها را خواهید داشت، نظرات و تجریات شخصی خودتان را به اشتراک بگذارید.

بررسی عمومی و غیروابسته برندها

شاید در سایت اصلی برند بزرگنمایی وجود داشته باشد! برخی نقاط ضعف یا تجربیات نامناسب مخاطبان بازتاب نشده باشد!

عصر ارتباطات و تکنولوژی امکان گرآوری اطلاعات فراوانی را فراهم ساخته! به عنوان مخاطب یک برند خاص، تجربیات ارزشمندتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مثلا؛ از بسته بندی فلان برند شکلات چقدر رضایت داشتید؟ توجیه اقتصادی خرید یک محصول نسبت به عملکرد کلی آن طبق نظر شما چطور است؟

برندها حاشیه سازی را دوست ندارند!

هیچ کس دلخوشی از حاشیه سازی ندارد. انتشار صادقانه اطلاعات، بی طرف و غیروابسته مهمترین موضوع در حفظ کیفیت مطالب برندهاست.

مثلا؛ اگر حسب سلیقه شخصی، با رنگ محصولی از برند مشکل دارید، این موضوع نقطه ضعف یا ایراد برند نیست!

شاید رنگ محصول به عنوان پیشنهاد و نظری برای برند تلقی گردد، اما الزام تغییر از جانب برند نخواهد داشت. بستگی به تعامل برند با مخاطبان دارد.

خلاصه؛ آیینه باشیم نه داستان ساز

های برند یک پایگاه شخصی نشر اطلاعات برندهاست. هدف خلق داستان یا ارزشی جدید برای برندها نیست! تنها انتشار مستقیم بازخوردها و اطلاعات اهمیت دارد.

جهت اطمینان از حفظ ارزش و زحمات برندها، حداکثر وسواس در نشر بی طرف و صادقانه اطلاعات رعایت خواهد شد.

اگر خلاف این موضوع را حس کردید، حتما گزارش کنید، تماس بگیرید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “های برند متولد شد! اطلاعات و بررسی برندها”

  1. سعید نیم‌رخ
    سعید

    خیلی جالبه، به شرطی که واقعا نشر صادقانه و بی طرف رعایت بشه
    مام به شخصه در خدمتیم تجربیات مختلفمون در مورد برندها رو به اشتراک بزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *