دلپذیر برند شرکت کدبانو، تولید کننده محصولات و مواد غذایی، در سال 1328 فعالیت خود را در 57 کیلومتری شهر تهران، حومه شهرستان کرج آغاز نمود.
تاریخچه دلپذیر یا شرکت کدبانو
مجموعه دلپذیر در زمینی به مساحت 17500 متر مربع واقع شده، در بدو تاسیس، فعالیت این شرکت تنها در زمینه تولید چند نوع کمپوت و مربا خلاصه میشد.
جالب است بدانید؛ اولین مجموعه تولید مواد غذایی در ایران که موفق به تولید مربا بدون قند و شکر شده است، شرکت کدبانو میباشد که با گسترش فعالیتهای شرکت همراه بود.
تولیدات دیگری از جمله انواع سس های سرد؛ مایونز و سس های سالاد، سس های گرم؛ انواع کچاپ تند و معمولی به تولیدات این شرکت افزوده شد.

همچنین انواع محصولات کنسروی غیر گوشتی؛ مایه ماکارونی، خوراک لوبیا چیتی و…، نیز به تولیدات این شرکت اضافه شد.
دلپذیر یا شرکت کدبانو از لحاظ افزایش حجم تولید سالیانه و تنوع محصولات، یکی از پیشگامان صنایع غذایی ایران محسوب میشود.
افتخارات شرکت کدبانو
همواره سعی بر آن داشته که محصولات خود را با حفظ معیارهای کیفی، با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و رعایت بهترین روش های تولیدی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.
حاصل تلاش و کوشش مداوم کادر متخصص این واحد تولیدی، دریافت بیشترین نشان استاندارد در گروه شرکت های مشابه از سوی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور بوده است.
شرکت کدبانو در روز جهانی استاندارد به عنوان شرکت نمونه انتخاب شده و موفق به دریافت لوح زرین برتر از سوی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردیده است.
شرکت کدبانو مجموعه متنوعی از محصولات غذایی را با برند دلپذیر، به بازار عرضه نموده که علاوه بر توزیع کالا در داخل کشور، تولیدات خود را به کشورهای اروپایی، آسیایی و آسیای میانه نیز صادر می نماید.
رشد مداوم فروش سالیانه داخلی و خارجی نشان از کیفیت بالا و محبوبیت تولیدات این شرکت در میان مصرف کنندگان دارد.
از جمله افتخارات شرکت کدبانو دریافت گواهی نامههای مدیریت و مهندسی صنایع غذایی، یکصد برند برتر، واحد تولیدی نمونه، قهرمانان صنعت، ایزو، بسته بندی برتر، بهترین نام تجاری، بیست برند برتر کشور، سیب طلایی، مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش و جایزه کیفیت تامین کننده برتر می باشد.
شرکت کدبانو امیدوار است با گسترش روزافزون سطح تخصصی در کادر علمی و فنی و تلاش جمعی کارکنان زحمتکش، در جهت بالا بردن مستمر کیفیت محصولات خود و جلب رضایت مداوم بیشتر مصرف کنندگان محصولات دلپذیر، گام های موثرتری بردارد.
دیدگاهتان را بنویسید